New St Hurricane Baptist Church Pine Bluff, Arkansas, Estados Unidos

Ciudad : Pine Bluff, Arkansas, Estados Unidos

Sitio web :

Telefono : +1 870-535-1404

revisiones(Evangeline Joy5(Traducido por Google) Fui allí por un tiempo y es realmente genial, me encantó, estaba muy triste cuando me mudé y ya no podía ir allí.

i went there for awhile and it is really great, I loved it there, I was really sad when I moved and I could not go there anymoreMike Langley5(Traducido por Google) Hermosa instalación y congregación amigable.

Beautiful facility and friendly congregation.Tony Vance5(Traducido por Google) Gran grupo de personas. Genial para pasar tiempo en la casa del Señor. Incluso te recogen.

Great group of people. Great to spend time in the Lord$0027s house. They even pick you up.Danny Davis5(Traducido por Google) ¡Es una iglesia que sigue la Biblia!

It is a church that follows the Bible !Jerry Conrad5(Traducido por Google) Fui a un funeral

Went for a funeralMirabela Mira4Robin Dawson4Dennis Dickson5)