First Assembly of God Windward Honolulu, Hawaii, Estados Unidos

Ciudad : Honolulu, Hawaii, Estados Unidos

Sitio web : cedaraog.com

Telefono : +1 808-226-5394

revisiones(Trisha Anne Perreira5i love cedars church because it has love and support and also a place where can focus on a new direction on life and no turn back. i looking forward towards my future and hit the market where i can say to myself I did it with god by my side all the time . amenTrisha Perreira5(Traducido por Google) Cedars es la iglesia más asombrosa que llamo la mejor en toda la nación porque los pastores son verdaderamente atentos y muy solidarios.

Great food and we play bingo after we eatPatrick. John Dolan4(Traducido por Google) Desayuné. El personal del almuerzo fue muy amable, fue un buen momento.

I had breakfast lunch staff were very friendly it was a good timeSharonelle Evalani Beltran5(Traducido por Google) Es una buena iglesia para asistir.

It$0027s a good church to attend.Wendell Miguel5(Traducido por Google) Gran amigo y adoración

Great friend and worshipTodd Kaneshiro Sr5(Traducido por Google) Ayudar a servir el mensaje de Dios y ayudar a los menos afortunados.

Helping to serve God$0027s message and to help those who are less fortunate.G Michael Grubb5Trisha Perreira5Pete Toy5Data Gill5James Pagdilao3casimirra Sedillo5)