Nazarene Church Thomaston, Georgia, Estados Unidos

Ciudad : Thomaston, Georgia, Estados Unidos

Sitio web : thomastonfirstumc.org

Telefono : +1 706-647-3335

revisiones(Keaira Lazenberry2Never been to the church. Went on like a Saturday took my kids to the little park they have and these two random trucks pulled up and just sat there watching us like we were not allowed to be there , it was no signs up saying that if it was…Dale Straughan1(Traducido por Google) Mi madre ha sido miembro de esta iglesia por 55 años. Cantó en el coro y enseñó en la escuela dominical cuando mi hermano y yo éramos más jóvenes. Asistió fielmente a la escuela dominical y a la iglesia durante años…Alicia Hall5(Traducido por Google) ¡Me encanta asistir y trabajar aquí! Un lugar maravilloso para ser alimentado espiritualmente.

I love attending and working here! A wonderful place to be spiritually fed.Mary Bentley5(Traducido por Google) Pastor maravilloso, amable y cariñoso.

Wonderful pastor, kind and caring.Jackie Chambers5(Traducido por Google) Hermosa iglesia. No puedo esperar para ir a un servicio allí.

Beautiful Church. Can not wait to go to a service there.Kenny Fuller5(Traducido por Google) Iglesia cristiana sólida

Solid Christian ChurchJames Chambers5(Traducido por Google) Gente amistosa

Friendly peopleR.H. Chambers5Walter Cook5Kenyon King5Kendra Lambert4Celestine Harris5Fr. Michael Birdsong5mike williams5)