Little Rock African Methodist Episcopal Zion Church Charlotte, North Carolina, Estados Unidos

Little Rock African Methodist Episcopal Zion Church Iglesia metodista

2101 Belvedere Ave, Charlotte, NC 28205, Estados Unidos

Ciudad : Charlotte, North Carolina, Estados Unidos

Sitio web : thevineumcplazamidwood.com

Telefono : +1 704-334-7348

sábado, Cerrado; domingo, De 9:45 a 12:00; lunes, De 9:00 a 15:00; martes, De 9:00 a 15:00; miércoles, De 9:00 a 15:00; jueves, De 9:00 a 15:00; viernes, De 9:00 a 15:00

revisiones(Rex M.5(Traducido por Google) Maravillosa iglesia de barrio familiar, acogedora y de mente abierta. Muchas familias jóvenes del barrio.

Wonderful family friendly, welcoming and open-minded neighborhood church. Many young families from the neighborhood.Chris Biggers5(Traducido por Google) Asistí a un servicio funerario aquí recientemente. Una muy linda iglesia tradicional. La congregación parece estar llena de amorosas personas.

Attended a funeral service here recently. A very pretty traditional church. The congregation seems to be filled with loving caring people.Kelly Love5(Traducido por Google) Maravillosa familia de la iglesia. Mi padre es metodista y quería asistir a una iglesia metodista en Charlotte. Muy lindo campus

Wonderful church family. My father is Methodist and wanted to attend a Methodist church in Charlotte. Very nice campusBarbara Saul5(Traducido por Google) ¡Una comunidad de creyentes cálida, amigable y alentadora!

A warm, friendly, and encouraging community of believers!Scott D.4)